Ningú veu amb els mateixos ulls



Dos imatges més fetes a Roca Umbert.
-La primera es del graffiti d'una fletxa, i la meva mà tocant-la.
-L'altre és el retrovisor d'un camió, i també apareix el meu reflexe en el vidre.
Totes dues estan retocades amb el Photoshop.
Cada cop tinc més clar, com faré el projecte de la fotografia de Poe, ja he començat a fer les primeres fotografies, i proves de maquillatge. També continuo fent dibuixos en el blog, que ja els aniré pujant aquí.
Per avui..., res més.
Mireia.


1 comentaris:

Almodis Nogués ha dit...

no tothom et veu amb els mateixos ulls, jo et veig, de la millor manera possible, com algú qui realment t'aprecia, i és que ets tan gran petiteta:)!
ja ho saps, ens rallem juntes, i riem juntes. Si tu et caus, jo m'aixeco:)

Publica un comentari a l'entrada